Kees Biervliet schreef:Ik heb al wat gezien maar dat ziet er erg goed uit!
1ste prijs in Loenhout al bekend!

Kees Biervliet schreef:Bartje dat moet je niet doen want om te winnen moet je met meer mensen zijn....
Wat maken jullie dit jaar?
Hoeveel kisten gaan erop?
Gegroet,
KB

b.a schreef:wakawe was wel bekend hoorde ik?
mag dat al naar buiten, of is dit nog geheim?

De Love schreef:Corso-Academie is leerrijk en zeer gezellig... hebben al toffe avondjes achter de rug. Er valt wel iets te leren, al zit corso in het bloed of niet hé
bij mijn buurtschap Marsweg*Neervenweg ligt het ontwerp vast, opnieuw een ontwerp van mijn hand, maar meer info kan ik nog niet geven. Eerst wordt het aan de volledige buurt voorgesteld op ons buurtfeest op 20 februari. Ontwerp is in 3D op computer volledig klaar, eerstdaags start ik met de maquette (en vermits ik nog in ziekteverlof ben wegens knie-operatie, zou die maquette wel eens snel kunnen vorderen).
Ben benieuwd naar de andere buurtschappen, maar meestal blijft het lang stil in Loenhout (jammer genoeg)

belske schreef:iets totaal anders dan ze gewend zijn in loenhout denk ik , ook hier weer uitwisselingen van ontwerpers , komt het product corso alleen maar ten goede als overal ten lande de kwaliteit omhoog gaat , we blijven niet oudbollig !!!

Keer terug naar Corso Loenhout
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten