Bams schreef:hm.. even verduidelijken misschien
Als ik naar Deadliest catch kijk op discovery channel kijk ik om te zien hoe vis gevangen wordt, niet om te leren hoe een vangstquotum werkt, en wie het onderhoud aan de boten doet, alhoewel dit ook bij het geheel hoort, wel ben ik benieuwd naar het lossen van de vangst aan het eind van het seizoen. Ditzelfde geld voor formule 1, ik wl zien hoe iemand met 300 per uur de bocht net niet uitvliegt, niet hoe de gemeente geluidmetingen doet om na te gaan of de geluidnormen worden nageleefd, maar vind ik een blik in de pits wel leuk.
Corso is hierin niet anders, je moet een directe link met een wagen kunnen leggen, anders ben je het verband zoek en is corso niet meer waar het om draait, maar enkel het organiseren van een evenement.

Robkuh1990 schreef:
Het mooie zou daarnaast wel zijn, als je tijdens de optocht, na de 1e ronde, de jury ziet zitten vergaderen over de plaatsen etc... en tussenstand op dat moment?

belske schreef:dacht het niet , ik ben aleen maar ge-intereseerd in de uitslag en niet hoeveel plaatsen we met de wagen gezakt (slechte doorkomst met storingen ,fout uitgevoerde muziek/figuratie )of gestegen zijn (alles klopte en deed het op de markt zoals gepland) .
maar dat kan ook aan mij liggen dat ik die andere dingen niet wil weten , je gaat je er toch maar aan ergeren volgens mij.

Kees Biervliet schreef:Ik zou de womme een jaar volgen, een ontwerper die zijn droom gaat waar maken.
mooi toch.

FAB schreef:Ik vrees dat Womme niet geheel volle zalen trekt met dat hoofd van hem, laat staan dat er een tv programma aan hem gewijd gaat worden......![]()

De Womme schreef: Bij ons gaat het er ook weleens zo aan toe. Dat wordt je wel beu. Onder het eten wil je toch liefst effe ergens anders aan denken.

De Womme schreef:Als ik denk aan corso documontaires denk ik ook aan de familie Jochems die destijds in een K.R.O. programma het onder het avondeten maar over één ding hadden. Corso. Bij ons gaat het er ook weleens zo aan toe.
De Womme schreef:Toch denk ik dat het over de mens achter het corso in het algemeen moet gaan. Niet over één persoon. Wie dat ook mag zijn.
Als ik denk aan corso documontaires denk ik ook aan de familie Jochems die destijds in een K.R.O. programma het onder het avondeten maar over één ding hadden. Corso. Bij ons gaat het er ook weleens zo aan toe. Dat wordt je wel beu. Onder het eten wil je toch liefst effe ergens anders aan denken.

Gebruikers op dit forum: CorsoFiel, De Lau, ruudvoes, Yahoo [Bot] en 1 gast