Ik wilde ook een htc maar Ron zei: er is maar 1 telefoon die boven alle telefoons staat en dat is de iPhone. Ik dacht altijd t is een beetje een hype maar hij is echt vet
zeker als je via de jailbreak alle apps zo kunt installen
smaken verschillen, ik heb een paar pda's gehad maar niks tipt aan de functionaliteit op deze iphone en alle apps functioneren ook retesnel en de toekomst is toch alles in 1, pda, phone, handheld console etc...
g1 android ook bekeken en effe mee gespeeld in de t-mobile store maar dat is het vooralsnog nog niet. gaat in de toekomst misschien wel een concurrent worden maar voorlopig loopt de iphone software nog wel een groot stuk voor en de additionele applicaties voor de iphone zijn er ook nog meer en beter. over 2 jaar als ik weer een nieuwe phone mag uitzoeken is Android misschien een optie
Ik mis de optie om een bericht te kunnen wijzigen en om vanuit een onderwerp terug te keren naar het forum wat er boven ligt. ( wanneer je net gepost hebt. Kun je niet met vorige terug naar dat forum, maar moet je weer via de voorpagina naar dat forum toe)