belske schreef:is klein maar zeker niet slecht te noemen , heb bij de grotere corso's al slechtere gezien .

Zolav schreef:Inderdaad een leuke bak. Natuurlijk niet te vergelijken qua grootte inderdaad, maar dat is nou eenmaal zo. Als je leest dat de bouwgroep uit 2 (!) mensen bestaat, omringd met vrienden en familie, dan is dat wel wat anders dan bij ons waar in het laatste weekend honderden mensen bezig zijn aan 1 wagen...
Puur gekeken naar de vormgeving, afwerking en inkleuring is er heel weinig op aan te merken. In ieder geval heb ik in andere grotere corso's veel slechtere dingen gezien op dat gebied.![]()
Hoe groot is het corso in Aalten verder? Hoeveel wagens doen er mee en zijn deze allemaal van dezelfde grootte ?
Ik ben benieuwd naar het ontwerp voor 2010!
niks mis mee.
VOLDAAN schreef:Leuke corso voor Aaltenniks mis mee.
Lichtenvoorde is dicht bij Ivo, en voor tips mag je altijd bij de bouwers binnen wippen en evt. je vragen stellen.Doet de Lichtenvoordse jeugd ook.
Wij hebben trouwens dit jaar een Aaltense mede-ontwerper, dus misschien zit er wel meer talent dan je denkt bij jullie.
Al bezig voor dit jaar?
Succes i.i.g.

Kamil schreef:Ziet er mooi uit! Mooi gedetailleerde figuren. En inderdaad weer een stap verder dan jullie wagen van 2009.

Zolav schreef:Hou er wel rekening mee dat haren/manen echt verschrikkelijk veel bloemen opslurpen he. Daar verkijk je je echt gigantisch op ben ik bang, hou daar in ieder geval goed rekening mee!
Verder zal ik later nog wel even verder reageren...

bryan320 schreef:Heb je van de wagen van 2009 nog een foto van de andere kant van de wagen, ik zou eens willen weten hoe die eruit heeft gezien.
Was het eigenlijk de bedoeling van het ontwerp 2010 om in het zelfde onderwerp te blijven. Eerst de Prehestorie en nu de Griekse mythologie. allemaal geschiedenis!!!!
Maar mijn complimenten heb je al, het kan een mooie wagen worden als ik dit zo zie.

Keer terug naar Overige corso's
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten